Tässä tehtävässä kuvattuna myymälöiden graafisen materiaalin värimaailmaa ja mietitty niiden vaikutuksia ihmisten käyttäytymiseen ja siihen mitä mielikuvia ne voivat luoda.
1. Prisma
|
Prisman graafinen materiaali on hyvin tunnistettavissa. |
2. Rusta ja Kultajousi
|
Rustan graafisessa materiaalissa pääosassa ovat keltainen ja musta. |
|
Kultajousi käyttää myös keltaista ja mustaa. Keltainen vaikuttaa impulsiivisiin ostopäätöksiin. |
3. Gigantti
|
Gigantti käyttää grafiikoissaan rauhoittavaa ja luottamusta herättävää sinistä. |
4. Cubus
|
Cubuksen graafisen materiaalin tyyli on yksinkertainen ja selkeä. |
5. Finlayson
|
Finlaysonin pop-up myymälän graafinen materiaali on tyylikästä. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti