maanantai 29. maaliskuuta 2021

Myymälöiden graafisen materiaalin värimaailma.

 Tässä tehtävässä kuvattuna myymälöiden graafisen materiaalin värimaailmaa ja mietitty niiden vaikutuksia ihmisten käyttäytymiseen ja siihen mitä mielikuvia ne voivat luoda.


1. Prisma



Prisman graafinen materiaali on hyvin tunnistettavissa.


2. Rusta ja Kultajousi


Rustan graafisessa materiaalissa pääosassa ovat keltainen ja musta.

Kultajousi käyttää myös keltaista ja mustaa. Keltainen vaikuttaa impulsiivisiin ostopäätöksiin.


3. Gigantti


Gigantti käyttää grafiikoissaan rauhoittavaa ja luottamusta herättävää sinistä.


4. Cubus


Cubuksen graafisen materiaalin tyyli on yksinkertainen ja selkeä.


5. Finlayson


Finlaysonin pop-up myymälän graafinen materiaali on tyylikästä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olemme muuttaneet!

 Olemme muuttaneet blogin uuteen osoitteeseen !