Tässä tehtävässä kuvattuna myymälöiden graafisen materiaalin värimaailmaa ja mietitty niiden vaikutuksia ihmisten käyttäytymiseen ja siihen mitä mielikuvia ne voivat luoda.
1. Prisma
 |
Prisman graafinen materiaali on hyvin tunnistettavissa. |
2. Rusta ja Kultajousi
 |
Rustan graafisessa materiaalissa pääosassa ovat keltainen ja musta. |
 |
Kultajousi käyttää myös keltaista ja mustaa. Keltainen vaikuttaa impulsiivisiin ostopäätöksiin. |
3. Gigantti
 |
Gigantti käyttää grafiikoissaan rauhoittavaa ja luottamusta herättävää sinistä. |
4. Cubus
 |
Cubuksen graafisen materiaalin tyyli on yksinkertainen ja selkeä. |
5. Finlayson
 |
Finlaysonin pop-up myymälän graafinen materiaali on tyylikästä. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti